2012-03-02 | 16:05:09

Svar på tal

KommentarTid
En Sårad Flicka aka Elin om Svar på tal:
Och? Du la ut den, vilket gör DIG pervers! Sluta vara så respektlös, tror du att justin vill att folk ska zooma in på hans grej? Och JAG säger Johnson OM JAG VILL, FATTAR DU? Och anonym, håll dig utanför om du inte tänker skriva ditt jävla namn, lilla fegis.
IP:
Sluta va så taskig mot nån du inte känner, personen har oxå känslor och kan bli ledsen över att du kalla personen för lilla fegis, Du säger att jag är respektlös medans du är respektlös mot nån annan.
Och du Justin känner hans fans, han är omveten att hans fans är perversa för skojskull....
Läs bara här:

Postat av: Belieber u know me

2012-03-02 @ 21:21:24
Postat av: ^

Oj.. Alltså fan vad omogna folk är.. seriöst? Det är inte respektlöst att zooma in på biebercondan hhahahah. Lär dig namnet på den före än du ska börja skriva meningslösa kommentarer.



Diana, jag r

tycker du ska skita i dem där som skriver.. Inga riktiga beliebers... Like me and you ;);) haha men aa tack för att du la upp bilden... folk uppskattar det hahahahahahahah :p de som kommenterar vill bara få din uppmärksamhet så skit i dem.. you rock girl!!!

2012-03-02 @ 21:24:27
Postat av: Anonym

dessa bilderna från hans födelsedags fest och många tror att justin och selena var fulla. ska jag vara ärlig tror jag oxå det, man ser det rätt tydligt på dem bilderna, men vad tror du diana ?



http://www.justinbieberzone.com/2012/03/justin-bieber-selena-gomez-kissing-at-birthday-party-pictures/#comments

2012-03-03 @ 11:41:23
Postat av: Saga

anonym: jag tkr inte att Justin ser så full ut, men Selena gör, haha:P

2012-03-03 @ 12:46:55
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhaha selena på sista bilden ser ju väldigt full ut... HAAHHAH justin ser väldigt seeexxxyyy ut ;)

2012-03-03 @ 17:33:49

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?