2012-03-01 | 18:17:24

Svar på tal


Kommentar
Tid
En SÅRAD flicka om OH MY LORD!!!:
Du är så jävla pervers!!!! DIANA HUR KAN DU!? FATTAR DU HUR RESPEKTLÖST DET ÄR ATT ZOOMA IN PÅ HANS JOHNSON!!!!!! DU är typ 13 år SLUTA VARA ÄCKLIG. ÅHHH OCH HAN FYLLER ÅR IDAG OCKSÅ! JAG GRÅTER NU.
IP:
För det första det är inte jag som har gjort den, för det andra det är inte Johnson, det är Bieberconda...och jag är faktiskt 15......och dont blame me, nästan alla Beliebers är så i allafall på twitter och Tumblr :)

Postat av: Anonym

hahhahahah come on...

Tror faktiskt många beliebers är perversa och det är inte Diana som har gjort bilden så skyll inte på henne och det är hennes blogg...

2012-03-01 @ 19:25:02
Postat av: En Sårad Flicka aka Elin

Och? Du la ut den, vilket gör DIG pervers! Sluta vara så respektlös, tror du att justin vill att folk ska zooma in på hans grej? Och JAG säger Johnson OM JAG VILL, FATTAR DU? Och anonym, håll dig utanför om du inte tänker skriva ditt jävla namn, lilla fegis.

2012-03-01 @ 20:36:23
Postat av: Anonym

För det första sluta KLAGA PÅ DIANA och om hon är pervers så för hon vara det.. Jag är också pervers så du behöver inte ens kolla på den här bloggen om du inte kan acceptera att såna bilder finns och du borde isåfall skylla på den PERSONEN som tog bilden...

Jag vill inte skriva mitt namn men det betyder inte att jag är fegis-.-

Alla har en pervers sida inom sig men det behöver inte heller betyda att man är RESPEKTLÖS.

2012-03-02 @ 17:20:06

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?