2012-04-20 | 22:07:19

KAN INTE TACKA ER NOG, ÄLSKLINGAR <3



Anonym om Svar på tal:
Det här måste vara ett skämt..
Vem fan säger så? Din idiot fattar du hur andra känner sig när man skriver skit till andra speciellt bakom en dataskärm? Diana är hur vacker som helst och du ska inte ens säga något för du är säkert asful och vill sänka ner andra. Hitta på något annat istället för att säga taskiga saker mot andra! Blir skitsur för jag vet precis hur det känns..
IP:
15 April, 20:28
Bieberfreaaaaak om Svar på tal:
Du är jättesöt, ta inte åt dig av vad folk säger. De bara vill ha uppmärksamhet, och du borde inte ge dem det. Jävligt omoget av dem. Don't give a fuck giiirl! They don't deserve your time. They're bitches. God bless
IP:
15 April, 18:57
Saga) om Svar på tal:
Anonym: Då kan du inte sett dig själv.. Fan vad jag blir sur när folk säger sånt till andra, det är mobbning bara så att du vet-.- Hon är antagligen mycket finare än dig.
IP:

Anonym
om Svar på tal:
Du e as söööt
IP:
Asså seriöst, jag vet inte hur jag ska tacka er! NI ÄR BARA HELT GRYMMA!
ÄLSKAR ER BELIEBERS, eller jag mennar SYSTAR (ännu bättre <3)
TACK FÖR ATT NI ÄR VID MIN SIDA, NÄR INGEN ANNAN ÄR DET!!
ÄLSKAR ERRRRR SJUKT MYCKET, och jag mennar till er alla BELIEBERS oxå!!
-
BELIEBERS OWN MY LIFE <3


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?