2012-04-15 | 16:04:38

Svar på tal

Anonym om Idag fyller jag år :D:
no offence but ... you look like shit

I dont give a fuck, because god created me just the way i am and i accept myself for who i am even trough i hate it.
PS. Alla är vackra på sin egen sätt, ingen är ful man ska inte gå och säga till folk att dom är fula...Dom kan inte råförra för hur dom ser ut...Varje person en vacker på sin egen sätt, Varje person har rätt att leva och känna sig vacker, Du vet inte hur personen tolkar det som, tänk om du har sagt till nån som har skärt sig sedan? Jag vet att jag har varit en av dom, men Justin och Demi har lärt mig att stå upp för mig själv och bry mig inte om vad folk säger.  

Postat av: Saga Forsberg

Anonym: Då kan du inte sett dig själv.. Fan vad jag blir sur när folk säger sånt till andra, det är mobbning bara så att du vet-.- Hon är antagligen mycket finare än dig.

2012-04-15 @ 18:53:50
URL: http://snyggadezigner.blogg.se/
Postat av: Bieberfreaaaaak

Du är jättesöt, ta inte åt dig av vad folk säger. De bara vill ha uppmärksamhet, och du borde inte ge dem det. Jävligt omoget av dem. Don't give a fuck giiirl! They don't deserve your time. They're bitches. God bless

2012-04-15 @ 18:57:34
Postat av: Anonym

Det här måste vara ett skämt..

Vem fan säger så? Din idiot fattar du hur andra känner sig när man skriver skit till andra speciellt bakom en dataskärm? Diana är hur vacker som helst och du ska inte ens säga något för du är säkert asful och vill sänka ner andra. Hitta på något annat istället för att säga taskiga saker mot andra! Blir skitsur för jag vet precis hur det känns..

2012-04-15 @ 20:28:35
Postat av: Anonym

Du e as söööt

2012-04-15 @ 23:08:52

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?