2011-11-17 | 23:18:24

Svar på tal

KommentarTid
maja<3 om HEJ BELIEBERS NU ÄR JAG TILLBAKS!:
hej ni vet det när hon sa att Justin var pappa till hennes bebis det är inte sant så han har stämt henne men kom inte ihåg hur mkt
IP:
17 November, 18:30
Lisa<3 om HEJ BELIEBERS NU ÄR JAG TILLBAKS!:
Neeeej, nu blir jag supernyfiken!!! Är de nåt som Justin kommer göra, elr nåt som du kommer göra!? GAH, kan inte vänta tills imorn! :o ELLER DE KANSKE ÄR EN NY DESIGN!! :o
IP:
Maja: självklart att han inte var pappan...men har han tagit DNA testet eller vadå?
Lisa: Nåt som jag kommer att göra som innehåller Justin...nepp ingen ny desgin det på g..kan man säga, det är nåt bättre! <3

Postat av: Lina Lindström

Är det en ny blogg?

Eller en tävling?

Jag är nyfiken! :D

2011-11-18 @ 07:01:02
URL: http://myjustinbstory.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

Hoppas en tävling! ÄLSKAR BLOGGEN!:D

2011-11-18 @ 11:51:12
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Lisa :)

Åhh, dör!! Hehe, jag vet.. lagom desperat.. Typ att du ska på någon konsert eller nåt?? (då skulle jag INTE ha kunnat hålla mig.. ;p) Säg snaaart! x) Älskar eran blogg, har sagt det förut, men säger de igen! ERAN BLOGG ÄÄÄÄGER!

2011-11-18 @ 14:43:31
Postat av: jossan

NEJ Han har inte tagit DNA test eller stämt henne ÄN! Han ska ta test om typ en vecka, och sedan ska Scooter stämma henne, justin vill inte stämma henne för han vill bara gå vidare och glömma det men scooter tänker stämma henne vad justin än säger haha ;D

2011-11-18 @ 15:15:02
Postat av: Sandra

När kommer en ny del på Unbreakable , har väntat jätte länge på den :) , älskar den novellen .

P.S älskar eran blogg <3

2011-11-18 @ 19:29:16
URL: http://jbiebernovell.blogg.no/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?