2011-11-17 | 00:34:14

HEJ BELIEBERS NU ÄR JAG TILLBAKS!

....asså tillbaks från England...nu är man sverige igen -.- Ohhhhh pallar inte med skolan nu igen!!!!!! Och om ni undrar varför jag hari nte bloggar de senaste dagarna är för att jag har varit sjuk och har vart för det mesta på stan :)

BELIEBERS GLÖM INTE ATT HA COOL PÅ BLOGGEN! Ni ska få se!! Kanske händer imorn eller överimorn

Postat av: Lisa<3

Neeeej, nu blir jag supernyfiken!!! Är de nåt som Justin kommer göra, elr nåt som du kommer göra!? GAH, kan inte vänta tills imorn! :o ELLER DE KANSKE ÄR EN NY DESIGN!! :o

2011-11-17 @ 15:32:51
Postat av: maja<3

hej ni vet det när hon sa att Justin var pappa till hennes bebis det är inte sant så han har stämt henne men kom inte ihåg hur mkt

2011-11-17 @ 18:30:29

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?