2011-06-20 | 22:07:16

Svar på tal

KommentarTid
Amanda om Svar på tal:
Asså töööönt säg inget Diana elr vafan du heter, du gör ju INGENTING på den här bloggen o du skriver som ett sär..
IP:
Hållkäften du....Jag skriver som ett sär för att utomlandsoch de finns inte ÅÄÖ på datorna men nu så har nån fixad det..och vadå gör ingeting? Ursäkta men kolla igenom bloggen och se nästen ALLT är från mig! Det är typ 2-3 månader Sana har börjat blogga heltid.

Postat av: Amanda

Du säger nt hållkäften till mig jag kmr seriöst anmäla dig gmn ;) O SANA E BETYDLIGT MKT bättre än dig o du skriver fortfarande som ett sär.. skriv nt alls för man fattar noll, tack ;)

2011-06-20 @ 23:10:58
Postat av: RT

Asså jag fattar inte varför ni liksom accepterar AMANDAS komentarer? Hon vill bara skriva massa skitiga ord så att ni blir sårade och sånt men det är hon som är en jävla skitunge som muckar med er bakom en JÄVLA skärm -.- Ni borde inte acceptera hennes komentarer, strunta bara i henne. Blir så jävla arg/sur på sådana människor som inte har något liv, så att dom ska börja "bråka" med oskyldiga personer, #NOLIFE...



Eran blogg är skitbra och skit i såna som Amanda. Dom har inget Liv :)

2011-06-21 @ 21:54:32

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?