2011-06-19 | 21:38:19

Svar på tal

KommentarTid
Amanda om Svar på Tal:
SVARA PÅ ETT INLÄGG FEGO!
IP:
19 Juni, 20:45
Amanda om Svar på Tal:
Kalla mig nt för gumman din tönt, jag e 17 o du e uppenbarligen 5. Du e en hater din tönt som tkr att haters need 2 hate o att du älskar haters? asså hela din blogg e fan google translate, MAN FATTAR NOLL, o jag svär på att du nt ens fattar hälften av de du skriver... du ska nt mucka mot mig "gumman", bai puss :)
IP:
Asso, ville bara s'ga, Tack f'r att du ee en av v'ra l'sare!
Om du nu ee 17 skulle du inte bete dej som en 5 oring! Du skulle ha mer respect mot en yngre.
Sluta kommentera om nu bloggen ee so d'ligt, seri'st?

Postat av: Amanda

Asså töööönt säg inget Diana elr vafan du heter, du gör ju INGENTING på den här bloggen o du skriver som ett sär..

2011-06-20 @ 21:07:09

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?