2012-05-11 | 12:07:13

Kategori: Musik

TURN TO YOU PÅ ITUNES NU, #1 I SVERIGE!

Jag vakna automatiskt ungefär kl 5.15 ? Jag sökte då på låten TURN TO YOU, då fanns den, jag först lyssna på prewiev och köpte den direkt! Sen så gick jag in på justins twitter och låten hade då kommit ut för 10m sen!!! JAG DÖÖÖR, JAG KAN VARA DEN FÖRSTA SOM KÖPTF DEN I SVERIGE! Men i allafall jag sov och vakna igen kl.80.30 DÅ VAR DE REDAN PÅ #1 PÅ ITUNES!!!!!!! Wooohooo! TÄNK OM SVERIGE VAR DE FÖRSTA LANDET SOM GJORDE DET PÅ #1 !!! Och notera att låten har bara kommit ut i några länder, så va glad att sverige är en av de!


KÄRLEK TILL LÅTEN!! HANS RÖST!!!! Lägger upp den senare när jag e hemma och har datan!

 

 

 


Postat av: Anonym

diana det var nt du som var först med att köpa jag vakna typ vid halv 5 runt det och jag köpte den direkt!

2012-05-11 @ 21:23:31

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?