2012-05-16 | 21:00:00

Justin Bieber Reveals: I’ve Had A Beer

Justin Bieber Drinking Beer 2012
Är du chockad Justin Bieber dricker alkoholtrots att bara 18?
Justin Bieber är inte ett litet barn längre - och han försöker inte dölja det faktum att hanbli en man. I en ny berättar-all intervju medgav 18-åriga popstjärnan att han inte är pipig ren som man kan tro. I själva verket har han ens haft en frostig brygga eller två!

"För mig är det precis som jag gillar att ha kontroll över mig själv," Justin sa GQ"Jag menar, jag har haft en öl, vill, innan ... Men jag har aldrig komma ur kontroll."

Det är svårt att tro det lilla "Baby" sångaren vi har sett växa upp framför våra ögon är gammal nog att kasta en tillbaka efter en lång dag, men vi måste komma ihåg att han är tillåten att dricka i sitt hemland Kanada. Dessutom lovar han att han inte kommer att ansluta sig till raden av vilda, festande unga stjärnor.

"Jag menar, jag håller min vakt upp en hel del, eftersom du vet, du kan inte lita på någoni den här branschen", förklarade han. "Det är det sorgligt. Du kan inte lita på någon. Jag lärde mig den hårda vägen. "

Vad tycker du om Justin alkohol uppenbarelse? Är du besviken på honom eller betyder det bara att göra honom människa?
Hollywood Life




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?