2012-01-22 | 21:48:27

VAKNA med the Voice - Mordhotad av Beliebers

asså jag dör, Visste inte ens att det kunnde finnas så många svenska Beliebers som kunnde attackera han via twitter! Men man ska verkligen inte mordhota nån...-.-
Men i allafall I LOVE SWEDISH BELIEBERS <3

Postat av: Johanna Westerback

Ursäkta att jag kommenterar men är du dum eller? HUR kan du säga att du älskar svenska beliebers när de är helt cp och mordhotar nån som bara driver? BELIEBERS är överdrivna, jag gillar Justin så sjuuuukt mycket men jag skäms för att kalla mig själv belieber. Beliebers finns överallt och ska lägga sig i ALLT. Man ba gå och gör det ni ska, läs era läxor om Bamse!



Nej jag skojar men allt jag säger är att beliebers är överdrivna och kan inte ta ett skämt som den ska vara. Justin kan väl skydda sig själv?



Fast det är inte ditt fel Diana, tyckte bara de va irriterande när du ba "i love swedish beliebers" efter det de gjorde. Verkar som om du accepterade det. Men jag förstår att det kanske inte var så :)



Och till andra Belibers----- TAGGA NER!

2012-01-25 @ 16:51:28

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?