2012-01-12 | 22:29:30

Kategori: övrigt

Till Elsa...

Det är inte jag som är taskig nu, utan du...Du börjar komentera taskiga grejer från ingenstans och du kallar mig nu för taskig? Jag har bara tyckt att tröjan som Justin har på sig är tjejigt, för jag har en sån liknade....men so what att jag tycker det? Det är inte så att min kärlek till han sjunker bara för det? + alla har rätt med sina åsikter, och om du nu tycker jag är taskig och gillar inte mig, okej, jag tar det...Men jag tror inte du skulle verkligen hata mig om du kände mig först...
Sluta döma mig förren du känner mig säger jag bara...



Postat av: Saga

Elsa, så j'kla töntig! Hon kanske tyckte att tröjan fick honom att se bögig ut på en bild.. So what? och såg en kommentar tidigare att bloggen var tråkig för att du inte tog upp på svar på tal, vem vill svara på dina j*vla kommentarer? Du känner inte Diana, du kan inte döma henne? visst jag känner henne inte, MEN jag dömer henne inte-.-



SUPERBRA BLOGG:)

2012-01-12 @ 22:41:58
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: elsa

Haha jävla saga, jag känner henne tro mig idiot. Vem har sagt att "elsa" är mitt riktiga namn? Jag går i Dianas klass och hon borde inte få driva en bieber blogg om hon kallar han för bög. Sjuka skitidioter



CIAO!

2012-01-13 @ 17:18:45

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?