2012-01-13 | 21:54:49

Svar på tal

KommentarTid
Elsa om Svar på tal:
Jag är inte O eller M, asså slösar inte min tid på dig.

JAG VAR MEEEEEEEEED! -.- 

JAG ÄLSKAR JUSTIN MEST I VÄRLDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN HAN ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IP:
WTF, vem är du då? Ingen mer i klassen, gillar han....Men du var inte alls med?  Gå och kolla själv på komentarena, jag har dubbel kollat oxå? Men hitta inte dig?
btw, det var du som med börja allt.....

Postat av: elsa

SLUTA VARA TASKIIIIIIIIIIIG MOT MIG, JAG GRÅTER NU! TACK SÅ MYCKET

2012-01-13 @ 22:11:24
Postat av: Lina

Elsa om du bara tycker att det slösar på din tid och så.Varför ens bry sig? Det värkar bara göra dig irriterad...

2012-01-13 @ 22:17:30
URL: http://myjustinbstory.blogg.se/
Postat av: Saga

Hahah, om "Elsa" inte är ditt riktiga namn, så är du jäkligt feg. Vågar du inte säga vad du heter?:s§

2012-01-14 @ 12:28:06
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: maria

Tips till dig Diana: om du verkligen vill veta vem som är personen som kommenterar på bloggen kan du ju alltid kolla ipadressen och söka på google och då kommer det upp vems ip det är vart personen bor m.m. ;)

2012-01-14 @ 12:57:07

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?