2012-01-29 | 20:14:06

Svar på tal

KommentarTid
Anonym om Always a Belieber :):
Asså jag hatar när du inte svarar på ens kommentarer? Kan du inte skydda Justin eller nåt?

Du borde svara på ALLA kommentarer :)
IP:
29 Januari, 18:58
Haley om Always a Belieber :):
Måste bara få säga att de där är töntigt. Varför ska de vara beundransvärt att inte lämna nån för att den ändrar frisyr. Likosm VEM har samma frisyr hela tiden? 

"Beliebers" ba: omg we're real becuase we didn't leave u when u cut your hair. MAN BA: WOOOOOOOW. NI borde vinna en OSCAR för allt ni orkat stå ut med! 

..... SVARA GÄRNA, VILL SE ERA SVAR
IP:
Orkar inte med drama, blir hela tiden problem....Och varför ska man lämna Justin bara för han har klippt håret? Beliebers har rätt, man är a Real Belieber, om man inte lämnar justin genom allt och stöttar han tills evigt!

Postat av: Haley

Jaa om man står vid någons sida no matter what så är man äkta. Men jag menar, beliebers får det att låta som om Justin har typ mördat och de älskar honom fortfarande, han har fan KLIPPT HÅRET!! Och skaffat tjej. Men och om ni inte lämna honom? Ni är inte äkta för att ni inte lämna honom för en liten grej men de som lämna honom är dumma.



Till alla beliebers

2012-01-30 @ 12:53:57
Postat av: Julia

Måste säga detta. Jag blir så jävla förbannad på er som kommenterar så sjukt omogna kommentarer här på bloggen! vem fan har bett er läsa bloggen om ni stör er så jävla mycket? Och det där om att nån av bloggarna här skrev " no bitch, no", snälla ni har ni hört talas om IRONI?? Sätter 1000 spänn på att det är små 12-13 åringar som har så himla dåligt självförtroende, brist på uppmärksamhet som sitter och kommenterar här för att dom själva ska må bra. ÄRLIGT GÅR NI OCH LÄGGER ER PÅ KVÄLLEN MED GOTT SAMVETE? snälla berätta det för mig!

förstår att Diana och Sana blir less på era kommentarer.

All creds till Diana och Sana, eran blogg är sjukt bra! då jag själv är en belieber.

så ni som vill fortsätta kommentera omogna kommentarer,är välkommna till min blogg och lämna dom där istället, tycker synd om Diana och Sana som får sånna inprinsip varje dag.

--> www.jjuliablad.devote.se <---

2012-01-30 @ 16:06:36
URL: http://jjuliablad.devote.se
Postat av: Saga

Anonym: Förlåt för att jag lägger mig i, men bara en sak.. Om hon svarar på alla kommentarer blir det en "svar på kommentars" blogg, det är ju mycket roligare om den handlar om Justin:) Bara min åsikt!

2012-01-30 @ 17:18:33
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Jessica

var ifrån får ni era bilder till bloggen och vem har gjort headern :) ? Grymt fin blogg ! :)

2012-01-31 @ 15:53:45

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?