2012-02-04 | 14:21:35

Svar på tal

KommentarTid
Anonym om Svar på tal:
SKOJAR DU ELLER!? INTE snygga=! Omg du måste fan va blind? Och va var det med att ma inte skulla va en hater, fyfan! Detta var fan sista gången jag läste den här bloggen!!! Och så kallar du dig för Belieber, du vet väl vad Justin tkr om haters!? och inte bara dem som hatar på Justin, han gillar inte någon som hatar NÅGON!!! vad fan har 1D gjort dig?!
IP:
04 Februari, 12:28



Lina om Svar på tal:
Alltså måste någon vara snygg för att man ska tycka dom är bra? Jag gillar både Justin och One direction, och jag tycker att ingen av dom ser speciellt bra ut. Jag LYSSNAR och utgår ifrån det vad jag tycker, utseendet ska inte behöva avgöra hur en artist/artister är.
IP:
04 Februari, 01:45
Anonym om Svar på tal:
Ja, det är det som är problemet. Kanske sju tjejer är derioctoner eller vad dom än kallar sig i min klass och vi är typ 10 tjejer :/ och dom var såhär nära på att bli Beliebers och så kommer dom dom 5 töntiga killarna och förstör allting -.-
IP:
Anonym: Jag har inte sagt att jag har en hater, jag kanske ogillar dom, bara för att många Beliebers lämnar Justin.
Lina: Grejen är att många gillar dom för hur dom ser ut och lämnar Justin + dom hade inte ens en låt när folk börja gilla dom och lämna Justin.
Anonym: haha omg så syng!! Men de gjorde ett mistag, Justin kunnde förendra deras liv!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?