2011-09-24 | 13:56:03

Svar på tal

KommentarTid
RT om Directioners VS beliebers!!!:
håller med dig lite faktiskt, nu när Scooter är maneger till Cody så kommer han ju bli super känd, som jag ikke vill -.- Och one1 kommer ju bli hur kända som helst, om du har kollat på deras låt så har dom typ fått 10 miljoner kollare på en månad... Asså det känns som om Justin blir mindre kändare :( känns som alla tar hans plats, varför ska liksom Scooter vara Cody's maneger?-.-
IP:
24 September, 09:17
Anonym om Directioners VS beliebers!!!:
Fattar inte på slutet .. 

''SNÄLLA GUD OM DU ÄR EN SUPER 1D..PLEASE NO HATE! IM A BELIEBER NOT A Directioners självklart jag är emot det herrugud!'' 

Så du menar att du är emot det även om du skrev NO HATE till One Direction fans?
IP:
RT:
Jaa! Jag vet! Men jag tror Justin kommer alltid att vara Justin...Ingen av de kommer att blir lika som han *tror jag* Men kolla på bara på Justin...Han gör allt för hans fans!! Han säger bara inte i love you guys som vissa kändisar gör...han säger massa vackra ord till oss. Ord som jag tror att inte nån har sagt till deras fans!
Det här är bara en sak på att älska Justin! Han är så nära hans fans..lixsom VILKEN KÄNDIS ÄR SÅ NÄRA MED HANS FANS SOM HAN? Och han har gjort så mycket historia att komma ihåg! Jag skulle kunna aldrig ersätta Justin med nån annan...Aldrig! JAg kan inte fatta att en del Beliebers har blivit 1D fan...:(
Anonym:
Asså jag skrev det för att ingen skulle värsta klaga och skriva taskiga saker! Jag är en Belieber inte en 1D fan....Jag är självklart emot att de skrev taskiga saker till Beliebers! hoppas du förstor nu..lol

Postat av: Anonym

Nej haha, lungt! Jag menade inget illa i inlägget! :)

2011-09-24 @ 14:08:55

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?