2011-09-24 | 14:10:07

svar på tal

KommentarTid
....... om nY Jelena bild!:
asso seriöst, vill inte va värsta hater.. men har letat as länge efter en blogg som skriver om JUSTIN och inte JELENA! Jag ääälskar justin, men INTE SELENA!!! Fattar att hon är en del av hans liv och massa... men börjar bli liite överdrivet när det är inlägg om selena som inte ens har med justin att göra... Jag menar inte detta inlägg specifikt men andra....
IP:
ASSÅ DU HAR RÄTT!! Jag gillar Selena typ..asså hon är fin och gillar hennes musik. Men jag själv är så less på att det! Så jävla irriterade, sen jag var en belieber typ början 2010 så har det Snackats om Justin och Selena...lixsom man blir ju lite trött på Jelena snacket, jag önska att det var privat! Men jag brukar inte lägga bara nyheter om Selena, har kanske hänt 1-2 gånger vet inte...


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?