2011-09-11 | 21:44:27

justin DJing och SHUFFLING <3

ASSÅ dör !! hahah han ba "heey guys shut up" he he is just a normal teenager!!! och

Justin: "Ah that was smooth"

Selena: "It's only smooth in your ears"

haha märkte ni selena prata med Justin och han var inte ens uppmärksam #StillAKid <3

#Nohate



Postat av: Gabriella

Vore Kul om du kunde vara med och tävla om att bli dagens blogg,

tryck bara på länken och du kommer direkt till inlägget :) !!

http://swedenfan.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-mjaaaoo.html#comment



Kram

2011-09-12 @ 00:18:34
URL: http://swedenfan.blogg.se/
Postat av: jossan

ÄLSKAR JUSTIN! <3 Och vill inte va en hater... men gillar verkligen INTE selena! Hatar henne inte... elr jo det gör jag nog -.-' Men ta det inte fel, jag hatar inte henne.. känner ju inte henne liksom, jag hatar henne inte heller för att hon är med justin! Jag ogillade henne låångt innan justin ens blev känd och träffade selena... Har ogillat henne enda sen hon va med Nick Jonas (inte för att hon va med honom) utan för att hon krossade hans hjärta och dumpade honom och blev tsm med taylor lautner typ en vecka senare och sen gjorde samma sak mot honom... Kommer aldrig kunna gilla henne... hon är lite av en player ;) Aja... bara justin är lycklig! Sålänge hon gör honom glad är jag glad, men if she break his heart... I BREAK HER FREAKING FACE! Just saying... sorry för en så lång kommentar, var bara tvungen att få det sagt! Älskar bloggen btw! <3

2011-09-12 @ 10:58:15

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?