2011-10-21 | 14:48:40

svar på tal

KommentarTid
hanna  () om VINN BILJETTER FÖR ATT TRÄFFA JUSTIN!:
När tar tävlingen slut ?! :) är i london då !! <333
IP:


Har ingen anning faktiskt, om jag hittar information om de så säger jag! Och är i Uk då oxå! men inte lodon utan blackburn...men vi kommer kanske iaf åka ditt! Min mamma kommer att tvinga dom ! haha hon säger att hon tror att om jag träffar justin så blir jag inte fortfrande så crazyyy about bieber..!



Postat av: hanna

haha okej min pappa säger att han stänger av sina öron så fort jag säger bieber x) Jag tjatar på min pappa att jag ska få gå dit även fast det typ kommer vara skit mycket folk :)

2011-10-21 @ 20:42:55
Postat av: Anonym

haha okej min pappa säger att han stänger av sina öron så fort jag säger bieber x) Jag tjatar på min pappa att jag ska få gå dit även fast det typ kommer vara skit mycket folk :)

2011-10-21 @ 20:44:30
Postat av: Anonym

Uppskattar om du nästa gång inte visar min email :)

För det står där uppe att det inte ska publiceras :)

2011-10-21 @ 20:47:00

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?