2011-10-04 | 22:52:54

Svar på tal

elin om Justin bieber SHUFFLING <3:
Diana, haha jag vet att det handlar om Justin Biber men jag vill säga att DU är en jättebra bloggerska! Alltid uppdaterar och allt! Kan du lägga ut en bild på dig själv, vill veta hur fin du ser ut! :D
IP:
03 Oktober, 16:34
Tack så mycket!! Uppsaktas väldigt mycket! tro mig <3 Man blir bara fortsätta blogga när man får så snälla komentarer <3
lol haha visst kan jag lägga upp en bild! Men bilden får vara en gammal bild..har ingen bra för tillfälet!
haha asså så mobbad..de va när jag fick purple glasses vilket var i mars nånting...Men jaja jag har klippt mitt hår jätte kort nu..så ser inte precis så! Men det är one and only pic jag har på mig!




Postat av: Saga

Vilken stad bor du i?:)

2011-10-05 @ 15:36:20
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Svea Bieber

Fy fan va söt du är!!!! Skitgullig :')

2011-10-05 @ 18:49:13
Postat av: elin

Vad fiiiin du är!! Förlåt för sent svar, har inte haft tillgång till internet! Kan du lägga ut en bild på Sana också eller be henne göra det? Skulle vara så himlaaaaa glad, haha stolt att ni svarar på min kommentar!! :D LOVE U BELIEBERS!!

2011-10-06 @ 18:57:01

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?