2011-10-03 | 13:04:37

OMB HATERS FÖRSÖKER ATT... :'( JUSTIN I PERU!

OMG ASSÅ JAG KAN INTE ENS SÄGA ORDET DET ÄR BARA HELT FRUKTANSVÄRT!
ASSÅ OMGIHGEWIFHEWG
SHIIIT! TACK OCH LOV #BiebsStayOutOfPeru OCH ÄR PÅ TOP 1 ASSÅ HOPPAS VERKLIGEN NÅN AV TEAM BIEBER SER DET OCH GÖR NÅNTING ÅT DET! HERREGUD!
Asså det är haters i peru som ska tilll Justins konsär och...och ska sjukta han!
ASSÅ JAG KOMMER ATT DÖ AUTOMATISKT OM DET HÄNDER! fast jag tror inte det...men ändå tänk om?!

Postat av: Svea Bieber

OMFG!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖR,, TÄNK OM HAN .... ASSÅ FAN!!! ska fan döda dom där helvetes människorna.. men asså för det har ju ryktats om att det är någa haters som kmr så på 3dje raden, och där försöka döda Justin på något sätt.. asså shiiiiitt.. e 7kt orolig, även om det inte kmr hända så,, men tänk er endå en värld utan justin justin.. Serriöst då kommer jag inte ha nått liv.

2011-10-05 @ 18:54:06

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?