2011-05-29 | 09:05:52

Kategori: övrigt

Ville Bara Lägga in Nåt Jag Har Gjort - Sana

Heeej mina snygga talangfulla Beliebers
nu ska ni se vad jag har gjort på PAINT
de är sjukt roliga
Kolla !
Fan man ser inte så bra vad det står men det står så här!
Första Gubben med tråkigmin: This stinks when is justin bieber coming on Tv
Adra gubben med överraskandemin: OH my Bieber!  That selena bitch just stole my Boyfriend :O
Och uppe på bilden när du kysser varandra står det: Righnt now on Tv
HAHA
här kommer en till
Gubbe nr 1: Justin is not the only one with 6-Packs
Gubbe nr 2: Gonna show thatbitch how a 6-pack looks like!!
Gubbe nr 3 som står upp: This is how a 6-pack looks like Bitch.
ppå bild nr 3 så skrev jag abs men det ska stå 6-pack
Nå vad tycker ni ??
alla mina andra kompisar garvade ihjäl sig !


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?