2011-05-07 | 23:21:19

Kategori: övrigt

Vem var på belieber träffen?!

Hej alla! Har varit på bieberträffen hela dan! Jag undra bara var ni där? Vill veta om det fanns några av våra läsare där som träffa Sana och mig (diana) HAHAH sana aao,, Självklart har ni träffat på sana, Ni säkert vet vem de om ni var där hon blev vän alla fan!
hahahaha jag vet den som var ensam och blyg. Jag försökte faktiskt att bli stark men jag kunnde bara inte :(
fuck my life...Jag tror att ingen skulle vilja vara född som mig. Jaag är född så det är inget jag kan göra åt det :'(
Men jaja, Vilka av våra läsare var där?! Kommentera!
Jag såg skit många som jag var vän på fb innan, Det var sjukt coolt att sen träffa de på riktig!!!


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?