2011-05-05 | 16:56:23

Selena Pratar om sin kärlek till Demi Lovato och Justin Bieber

Har du bara släppa en L-bomb, Miss Gomez?
Nyligen i en intervju med Seventeen.com, Selena Gomez öppna upp om hennesrelationer med Justin Bieber och Demi Lovato.
selenita loves justin and demi


Här är vad hon hade att säga om Demi:
"Det finns ett belopp av kärlek som aldrig kan, oavsett vad-tas bort eller slits sönder,oavsett situationen. Det finns vissa personer som du kommer alltid, alltid att älska, såom något, det här bara påminna mig om hur mycket jag Verkligen älskar [Demi]. "
söt! Och här är Selena Justin:
"Jag är arton, och jag ska bli kär. Jag ska umgås med människor, och jag kommer attutforska mig själv, och jag är okej med det."
, betyder det att ni två är i. ääälskar? Vill du laga mat för varandra? Har du varandrasbilder din mobiltelefon? Har du umgåtts med varandras familjer? Lolz.
Vi är glada för U, Selene! Så söt!
Tror du att Selena Gomez är kär i Justin Bieber?


Postat av: Saga

Var med och tävla om en bloggsvar inbjudan i min blogg! ;)

2011-05-05 @ 19:04:38
URL: http://SelenaGomezSweden.se
Postat av: Saga

SV; Skriv en kommentar där du säger att du vill vara med och tävla så visst! :)

2011-05-05 @ 21:01:20
URL: http://SelenaGomezSweden.se

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?