2011-05-29 | 21:03:50

Justin vill jobba med Selena



Justin Bieber skulle älska att arbeta med sin flickvän Selena Gomez.

Den 17-åriga sångerskan började dejta Disney stjärnan förra året och slagit Justin -som nyligen avslöjat att det brunett skönhet gör honom "mycket nöjda" - erkände hanskulle älska att samarbeta om en skiva med henne eftersom han tycker hennes musik är"fantastiskt ".

"Kanske jag skulle sjunga med Selena, jag har hört alla hennes nya saker det ärfantastiskt, sade han. "Jag vill också älskar att arbeta med Will.i.am och Jay-Z -. encool fun rekord"

Men Justin-som firade att plocka upp tre priser vid Billboard Music Awards i går kvällmed en kyss från 18-åriga Selena - medgav att det finns vissa nackdelar med attberömmelse inklusive ständigt med att sätta ett leende på för fans.

"Det var lite svårt i början eftersom jag var riktigt normal men jag menar jag fortfarandenormal gör jag fortfarande vanliga saker, det är galet nu måste ta itu med fansen, måste du alltid ha ett leende på läpparna men det är kul, jag älskar det jag gör, jag skulle inteändra det för världen, sade han.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?