2011-05-26 | 13:49:38

Bonnie Säger: Justin och Selena är ett fantastisk och Perfekt Par



Alltför många unga tonåring par väljer varandra för alla fel saker, men Justin och Selena förtjänar varandra för alla de rätta orsakerna.

De kan vara unga, hon 18 och han är bara 17, men i detta fall, gör den succé som Selena Gomez och Justin Bieber har båda uppnått dem att ha en sund relation!

Nu, efter månader av spekulationer och Selena vägrar att bekräfta att Justin var hennes pojkvän, och Justin beskriver henne som "fantastiskt" men inget mer, använde paret Billboard Awards att komma ut som ett par, där till skillnad från Vanity Fair parten, deras kärlek visades för hela världen att se. När Bieber vann Top ny artist, en av de sex utmärkelser han landade den natten stod han upp och kysste Selena på läpparna framför miljontals tittare, det var det! De var helt allmänheten!

Det var också ett beslut, utan tvekan, att de inte kunde springa ifrån - de gillar varandra så mycket, har de inte vill dölja sina känslor och relationer längre.

Faktum är att bara två kvällar innan, kallad Justin Selena "min vackra flickvän" när han dueted med singer-songwriter Ernie Halter i Costa Mesa, CA.

Dessa två kan relatera till. Säger Selena, "Han har varit i mitt liv så länge och det är bara trevligt att ha någon som förstår vad du går igenom."

De kan förstå varandra, och det är vad som troligen är den största band dessa två har.Och vet du vad - de är tur att man har funnit varandra.

Jag hoppas att de har en fantastisk tid på sin semester på Hawaii. Och jag slår vad de faktiskt håller på att chaperoned där. Dessa två är inte, på vissa sätt, tillåts växa upp för fort. Och det är ytterligare en anledning till varför de hör ihop!

Källa : Hollywoodlife

min åsikt: jag tycker att selena är en kvinna och justin är en Kille Vf fattar ingen det??

Men ändå om de är lyckliga så ska inte jag stå ivägen för de :D




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?