2011-05-27 | 12:55:10

Bill säger: Justin Biebers ryckte är förstört När han hänger med Chris Brown


Don't get me wrong - jag älskar roliga och vänner. Men jag kan inte låta bli att tänka att det är super-konstigt att Justin Bieber och Chris Brown är så vänliga. Det är en sak för dem att arbeta tillsammans för att göra drabbats musik, men det är en helt annan fråga för 17-åriga Justin vara så vänlig med en 22-årig brottsling! 


När Justin, Chris, Selena Gomez och Demi Lovato alla hängde den 21 maj för en midnatt film och utekväll, jag tyckte det var super konstigt. Vi visste Justin flickvän Selena och Demi, båda 18, var Besties, och att trion är mycket åldersanpassad. Det är bara super-konstigt att en twentysomething så skulle bli spännande att umgås med ett gäng tonåringar! När allt, Chris "sånger handlar ofta om att dricka och grafisk kön, kan ämnen Justins mamma Pattie Mallette vill omvärdera. 

Dessutom finns det en elefant i rummet: Chris är en brottsling som brutalt slog sin ex-flickvän Rihanna under 2009. Han kan ha gjort bot för sitt brott och Rihanna kanske har börjat att förlåta honom, men det hände ändå. Och jippon som hans våldsamma 22 mars Good Morning America härdsmälta lämna oss se Chris har fortfarande många demoner kvar att erövra. 

Kalla mig gammaldags, men det spelar ingen roll hur mogen Justin kan vara - 17-åriga barn skall inte umgås med homofobiska brottslingar med frågor ilska. Det gör ingenting för Justin omsorgsfullt odlade bilden av en pipig-ren tonårsidol, liksom hans utveckling till en ung gentleman.

min åsikt: jag tycker de borde hängas vad har det men ålder att göra eller hur man är spela roll

Förlåt om det är mycket text men allt är viktigt




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?