2011-05-31 | 21:50:41

Kategori: övrigt

Alla dumma kommentarer Sårar Selena!

Fram tills nu har Selena Gomez har förståelse om Justin Biebers fans fientlighet mot henne - men det negativa börjar komma till henne och gör ont hennes känslor
Trots att hon är en av de mest avundades flickor i världen eftersom hon dejtar Justin Bieber har Selena Gomez hanterat sin pojkväns hata fans med nåd, sade hon förstår hur det är att ha en crush på en kändis och känna skyddande över dem. Men de haters börjar komma till 18-åriga stjärnan och hon säger att hon är trött.
"Den negativitet är mycket obehagligt," Selena berättade Bliss tidningen. "Jag menar, liksom, går alla igenom det om de är i skolan. Någon kan mobba dig eller säga elaka saker - det är bara en del av att växa upp - men när hela världen har en åsikt om dig och säger saker när de inte ens vet du, det är hård. Det blir för mig ibland. "
Även om hot, hat stirrar och kritik stör henne, försöker Selena att ta stora vägen.
"Slutligen, om du slå tillbaka, de är vinnande. Jag vet att det är svårt, men låt den glida och det kommer så småningom att försvinna, förklarade hon.
Hon tillägger: "Även om jag kan läsa tusen underbara kommentarer, kommer en dålig kommentar kasta mig. Om jag är ärlig, kan jag vara för känslig ibland, men jag försöker att inte fokusera på det. Paparazzi intrång är konstant och att en del är inte riktigt normalt, så när det finns en situation som den, där jag inte känner normala eller bekväm, det är mycket krångligt för mig och större delen av tiden kommer du att se mig inte ser mycket nöjd ! Men du måste bara lära oss att komma vidare med det. "
Vi tycker Justin, 17, och Selena göra en bedårande par, men kan helt förstå hur deras handdator och intensiva kärlek till varandra kan göra Beliebers ont inuti. Ändå är det ingen ursäkt för att skicka dödshot!

Källa: Hollywoodlife.com

Min åsikt: hatar att säga detta men hollywoodlife har rätt vi borde inte skicka  dödshot bara för att vi blir sårade
håll det inom er istället som jag verkligen försöker göra!!
men tro mig det är skit svårt för mig!!!



Postat av: Lina

Men herregud, han är en vanlig kille, är det konstigt att han har en flickvän? Du kommer aldrig få honom om du tror det.

2011-05-31 @ 23:47:17
Postat av: JB NR 1 FAN!!!!!!!!!!!

Jag gillar Jelena <3 Selena Gomez e så jävla otrolig så det nt e sant o rubriken förklarar ju va jag känner för min JB ! haha låt de va tsm, va e det me folk? O till kommentaren ovan mig, vadå aldrig? Never say Never <3

2011-06-01 @ 07:11:02

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?