2011-03-20 | 20:41:15

Visste du att...?

*Justin sa om han hade en flickvän, skulle han tjata på hennes föräldrar så att hon kunnde följa med på hans turne!
*Justin tycker det är söt när tjejer har på sig hans kläder!
*En gång så prata Justin med ett fan, sen så börja fanet gråta då torka Justin hennes tårar :)
*Justin sa de bästa 3 orden att beskriva han är, otålig, älskvärd, och hårt arbetande
*När Justin var ung hade han en kompis som hade cancer, och då raka Justin oxå hans hår för att hans kompis ville inte vara den enda utan hår.
*Justin har sagt att han 20,000 dm varje dag på twitter
*När Justin ser ett fan gråta går han till dom och säger, Gråt inte var glad istället!
*Justin har sagt: "Jag smälter helt när en flicka kysser min hals, precis som en picka och jag barasmälta"
*Första gången Justin gick en upp och ner berg-och dalbana, grät han och ropade på Chaz!
*Justin hatar fejkar sina känslor, han har sagt: "men ibland måste jag le mot mina fans... det är svårt"
*Justin Bieber såg en gång porr med Ryan och Chaz för länge sedan.
*Justin gav attityd till Pattie en gång så hon avstängd hans telefon.
*Justins film NEVERSAYNEVER tjärnade mycket pengar på en dag, vad Jonas Brother filem gjorde totalt
*Det tog 22min att sälja ut biljetter till Madison Square Garden
*Justin gillar när tjejer har på sig converse för han tycker det matchar hans supras!
*Justins tredja komentar på hans förta video klip på youtube var: Den här ungen kommer att bli känd en dag
*Justin: "Har du Canadian i dig?" Tjej: "Nej" Justin: "Vill du ha det?....vänta det lät fel"
*Justin tycker att det är söt när tjer har hans posters i deras rum.
88% av alla bakgrunder är på Justin Bieber

Kör med en ny visste du att! Hoppas ni gillade den, FÖr jag gjorde det!  love,love,love


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?