2011-03-04 | 15:06:35

Vad är det med Bad Behavior Justin Bieber


Biebs
blir lite av en inställning på sin födelsedag, vända bort paparazzi! Nu är han sägerförlåt!

Uppdatering: Justin bad om ursäkt på sin Twitter för att vända bort paparazzi. Hantweeted, "hade en stor bday och i slutet av kvällen fick vi omges av likaledes och jagreagerade ett sätt jag vet bättre. Im sorry # killthemwithkindness. "Kort efter, tillade han," det är inte alltid lätt men jag vet bättre än att reagera i ilska. livet har sina upp-ochnedgångar men ni fans är alltid där för mig. Jag kommer att göra mina misstag men jag lovar att fortsätta att växa med er och prova att göra rt"
Justin Bieber firade en rolig födelsedag med shopping och restauranger med flickvänSelena Gomez på ett mycket otypiskt sätt - vända bort en grupp av paparazzi! Dennormalt vänlig och respektfull popstjärna tycktes vara i hans förstånd slut när han startade sin långfingret fotografer under körning från middag med Selena. Justin!


Vi förstår Justin blir jagade hela tiden, är det ändå bättre att försöka ignorera dessamänniskor eller försöka vara vänlig sedan bli arg, det bara är att lägga bränsle på dess eld. De vill att du knäppa dem!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?