2011-03-28 | 12:18:51

Simon Cowell är en belieber

Simon Cowell

Teen.com:
Första saker först.
Varför är du tillåter människor så unga som 12 till audition för The X Factor?

Simon Cowell: Jag tror det du ser nu med populariteten av Justin Bieber och även artister som Willow Smith är att du faktiskt kan tävla mot folk som Rihanna, Beyonce, Madonna. Så jag väntar massor av tonåringar att vända upp och blåsa oss bort i auditions. Jag tror verkligen att kommer att hända på ett sätt som vi inte har sett förut.

Teen.com: Vi hoppas det! Vilken typ av råd ger du till tonåringar som är audition?Tonåringar som kan vara nervös?

Simon Cowell: På grund av deras ålder de har haft tillgång till Internet. De kan räkna ut vilken typ av artist de vill vara, kan de berätta vem som deras publik ska vara eftersom de har denna fördel. Jag vill bara säga till någon, när de gör en audition, inte lyssna på din mamma och pappa - arbeta ut det själv. Om du har vad som krävs och du är duktig du har en bra skott på den här spelningen.

Teen.com: Och vi skulle tro att valet åldersanpassade sånger är också viktig ...
Simon Cowell: Det är verkligen frustrerande när jag får 14-åringar och de sjunger låtar som är 60 år gammal. Det är deprimerande, du vill att de ska komma in med låtar som är lämpliga för sin publik. Det är därför jag är glad!

Teen.com: Du nämnde Justin Bieber tidigare. Är X-Factor letar efter nästa Justin Bieber?

Simon Cowell: Ja, på slutet är att du ska hitta en konstnär som kan ha en karriär efter detta. Jag tror att bästa sättet att hitta detta är att du öppnar upp utmaningen poolen så bred som möjligt, ta av några begränsningar, vara öppen och har domare med dig, särskilt personer som LA Reid som har erfarenhet av att hitta folk som Justin Bieber och vända dem till stjärnor över hela världen.

Teen.com: Tror du att Justin Bieber har uthållighet? Eller tror du att han kommer att rinna ut i sanden snart?

Simon Cowell: Nej, jag tror han har en lång karriär framför sig. Han har gjort sin egen internet utstationering och byggt upp sina egna fans själv, spelar han musik, har han en mycket vuxen relation med sin chef Scooter (Braun) ... och när man träffar honom är han en gammal chef på unga axlar. Jag tror han är ljusa.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?