2011-03-09 | 10:13:40

Selena hatar, haterz!

Selena Gomez sticker hennes fingrar upp på hatarna med sin senaste låt. 

Den tonåring stjärnan - som inför en motreaktion från Justin Bieber fans när det avslöjades att hon dejtar den 17-åriga Baby Hitmaker - premiär Vem säger? på Ryan Seacrest's radioprogram tisdagen. 

"När jag hörde det, det kändes som mina fans behöver den här låten just nu, speciellt med Twitter och Facebook. Det känns som det är väldigt negativt för mig, sade hon.

"Inom den världen, det finns bara en sådan enkel tillgång till folks känslor. Den här låten är en så stor budskap till mina fans, och det berörde mig verkligen när jag hörde det ... I grunden är det till hatare, det är att de människor som försöker ta dig ner. " 

Nya rapporter hävdade Gomez har upprört hennes föräldrar! 

"När ringen lossnade blev Selena föräldrar Unglued, säger en källa till amerikanska tabloiden National Enquirer. 

"Selena fick ringen vid 12 och tog aldrig bort det. 

"Men när det började bli hett med Justin, plötsligt var hon klädd i det mindre och mindre.

"Selena familj tänker världen av Justin och bryter inte mot dem dating. Men de är mycket konservativ människor och de skulle vara hjärtsjuka om hon gjorde något med honom att hon senare skulle ångra. 

"Familjen har även gått så långt som att människor i hennes omgivning rapportera tillbaka till dem när hon tillbringar tid med Justin. Selena hatar spionerar på, och det är att skjuta henne ifrån hennes familj. "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?