2011-03-22 | 10:56:03

Rob patz kallar Justin lögnare!

Getty Images (2)

Justin
säger de två har hängt ut innan men Robert säger att det är sant - Vem tror du?

Robert Pattinson har svarat på kommentarer från Justin Bieber, vilket lämnar oss undrarvad star vi verkligen kan tro!


Robert, 24, fick frågan i en 18 Mars MTV segment om en intervju Justin gav sa att hanhade talat om hårvård och flickor med R-Patz.

"En dag Robert Pattinson kom fram till mig en fest och sa: " Av någon anledningälskar vårt hår och det är alltid en stor isbrytare med tjejer, "Justin hade sagt till People."Han är som," Hej mitt namn är Robert. Vill beröra mitt hår? "Jag trodde han skojade,men det funkar verkligen."

Rob: s svar?

"Jag har aldrig träffat den här killen,"
Rob sa. "Jag såg det också. Jag var som, "Du ärverkligen berömd man - vad gör du"! Du behöver inte använda mig att hitta på historier "



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?