2011-03-09 | 11:09:57

Racal Flatts om Justin bieber




Även på lördag, bandets nya TV-special "Rascal Flatts: Ingenting liknande" kommer luft vid 8 pm på ABC (Koco-5 i Oklahoma City). Den speciella kommer innehålla konsert klipp från St Paul, Minnesota, tillsammans med bakom-kulisserna film av bandet och framträdanden av speciella gäster Natasha Bedingfield och Justin Bieber
Rascal Flatts blev en del av fenomenet som kallas Bieber feber när landet trion kommit överens om att samarbeta med honom på en version av "Det borde vara jag" för tonåringarna pop sensation nya album, "Never Say Never -. The Remixes" The remix rekord även funktioner Biebers samarbeten med Kanye West, Usher, Chris Brown, Jaden Smith och Miley Cyrus.

"Vi hade skitkul med honom," Rooney sa. "Vi hörde låten, och vi älskade det. Vi tänkte, 'Man, ja, varför inte? "

En singer / songwriter / musiker med en enorm (mestadels unga kvinnliga) fans firade Bieber hans 17-årsdag den 1 mars. 
"Det var verkligen kul. Ungen är något annat. Jag hatar att säga ordet ungen för att han verkligen bär sig själv som en ung vuxen, inte som de flesta 16-åringar. Men det var riktigt coolt, "Rooney sade under en telefonintervju från Nashville, Tennessee, dagen innan Bieber firade sin 17-årsdag. 
"Han är en mycket talangfull kille och han har en enorm framtid framför sig om han verkligen vill det. Han har bara fortsätta skära bra låtar och bara finslipat sina hantverk. Han har verkligen talang. Jag insåg inte att han spelar så många instrument så bra som han gör. Jag menar, han kan dansa, grabben kan agera, han kan sjunga sin rumpa. Så, allt finns där för honom. Jag är verkligen stolt över honom, jag är verkligen, och jag är stolt över denna lilla låten vi gjorde tillsammans.
Det blev jättebra. "

På lördagens TV-special, kommer Bieber visas i en aldrig tidigare sett klipp på musikvideon till "Det borde vara jag", liksom i bakom kulisserna-klipp från inspelningen av videon. Bedingfield, som spelade in balladen "Easy" på "Nothing Like This", också kommer att visas på den speciella, som kommer innehålla konsert filmklipp från bandets turné.

"Du vet, du alltid undra vad det ska bli roligt att jobba med en riktigt ung konstnär så där ... men han var mycket professionell. Och hans team runt omkring honom är mycket professionell. Jag ser bara bra saker som händer för Justin, man. Han har bara en fan av fans just nu, helt otroligt vad som händer i sociala nätverk världen med Justin. Han är ganska brutit alla regler och han har sin egen lilla värld på gång. Så det är verkligen coolt att ha tryckt in den och slag dela varandras världar, säkert, sade han.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?