2011-03-08 | 18:44:38

Prank War: Justin Bieber "sparkar" Hans Gitarrist


I vad kommer säkert bara öppningen skjuten i ett spratt krig som kommer att spela ut via Twitter, drog Justin Bieber en snabb en sin gitarristen Dan Kanter genom att låtsas att avskeda honom på måndag.

Kanters Twitter kom nyheten på måndagskvällen när de två mitt i deras turné i Storbritannien ... bara det inte var Kanter skriva följande meddelande: "Hej killar ville bara informera alla fans först att jag har avgått från att arbeta med Justin och jag kommer att ta bort min twitter snart. "

Bieber hade kapat Kanter telefon, och tweeted meddelandet och följas upp för egen räkning strax efter, lägga mysterium för situationen: "du kommer att missas @ dankanter .. men vad du gjorde var hemskt. Du kommer aldrig att förlåtas. "

Som upptåg spelas ut på nätet, dödade Biebers konsert fotograf och regissör Alfredo Flores allt det roliga genom att låta Kanter vet att det bara var ett skämt, säger: "
@ dankanter oroa dig inte. Jag såg Justin tweet som från telefonen. Alla FALSKT ALARM! LOL * som Dan kämpar Justin för hans telefon tillbaka * ... Grejen är om Justin frågar "Kan jag få se din telefon" # JUSTSAYNO ... Enkel. På det sättet kommer du inte pranked ... # Prankstercantgetme ... "

Åh, är vi säkra på Justin kommer att göra allt han kan för att dig nu, Alfredo.



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?