2011-03-30 | 10:45:16

Kissie Skriver om Justin i hennes Blogg!

Om jag “älskar” Justin Bieber som alla andra efter filmen? ;)

God morgon bloggen!

 

 

Filmen igår “never say never” var verkligen sjukt bra! Mycket bättre än Mikael Jackssons film, och tänk er vad häftig. Mikeal får en film först efter hans död, Justin Bieber får en när han är 17 år gammal. WOW! Det är häftigt..

 

 Dock är han fortfarande ingen idol till mig, hoppades lite på det eftersom jag faktiskt inte riktigt har någon idol? Andledningen till varför jag inte vart blown away är för att det var lite det jag förväntade mig. Han hade först tur att bli upptäckt, men han har absolut talang (jätteduktig på att sjunga) så det ligger ju såklart där med. Sen har han utseéndet, och det ligger väll tur bakom det med (vann genetiska-lotteriet typ haha!), och utan hans utseénde hade han inte fångat alla tusentals tjejfans som han har.

MEN han har lyckats med mycket som folk bara drömmer om, så all heder åt Justin Bieber.

 

 Sen nu efter jag sätt detta, tycker jag inte alls min sitation som kändis in Sweden är lika jobbig Haha! Man kan lätt klaga, jag klagar ibland när jag är grinig och vill vara för mig själv över att folk glor/ tar bilder. Men tänk han, wow! Häftigt att han orkar, eller hur?!

 

 

Justin Bieber BIEBER FEVER! Justin Bieber fans are reportedly injured in the crush outside his hotel, The Hard Days Night Hotel, in Liverpool ahead of his gig at the Echo Arena on tomorrow. Paramedics and police were called in after school girls were crushed while attempting to get a glimpse of their idol.

Justin Bieber BIEBER FEVER! Justin Bieber fans are reportedly injured in the crush outside his hotel, The Hard Days Night Hotel, in Liverpool ahead of his gig at the Echo Arena on tomorrow. Paramedics and police were called in after school girls were crushed while attempting to get a glimpse of their idol.

Källa: kissies.blogg.se



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?