2011-03-25 | 12:46:10

Justin gav tips till DIONNE BROMFIELD

Amy Winehouses guddotter har talat om mötet Biebs ...

Justin Bieber får bara sjutton, men Baby sångerskan har redan börjat dela utkarriärcoachning till hans medmusiker.

Amy Winehouses guddotter, Dionne Bromfield, har avslöjat att den Biebster erbjödhenne några ord av visdom när hon nyligen träffade honom hennes skivbolag kontor.



Att tala till Bang Showbiz, förklarade Dionne: "Det fanns en massa skrikande tjejerutanför, men jag bara sa: " Hej, jag är Dionne, "och han sa att jag var som," Hej, jag vetvem du är! "Är du allvarlig? OK, trevlig en, "

"Han berättade att hans motto, Never Say Never, och att hålla fast vid vad jag gör, ochvara sann mot mig själv. Jag ville ha hans råd, eftersom han är bara 17 och jag var bara15 på den tiden så han vet hur det känns att vara barn musiker. "

Bromfield medgav också att ha lite av en soft spot för JB, men har hittat honom mindreattraktiv, då han började dejta Disney stjärnan, Selena Gomez.



Den Yeah Right sångerskan avslöjade: "Jag har Bieber Fever ". Jag hade det massorungefär ett år sedan, men det är ganska bär på just nu, jag tycker det är för att han har fått en flickvän, om jag är ärlig. "

Hon tillade: "Men jag såg honom O2 och han lade en fantastisk show."



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?