2011-03-22 | 11:03:51

Justin Bieber bodde i en mus-angripna huset innan han blev känd.

Justin Bieber

Justin
Bieber bodde i en mus-angripna huset innan han blev känd.

Baby Hitmaker avslöjade han och hans mor Pattie Mallette var så dåliga efter hanspappa Jeremy Bieber gick ut dem att han inte ens har en riktig säng och fick sova en dra ut soffa i deras kanadensiska kommunal lägenhet innan han blev upptäckt video sharing webbplats YouTube.

"Det där stället var verkligen smutsig," Justin sa. "Vi hade musfällor överallt eftersom detfanns möss - eh, möss - i huset. Jag hade inte en riktig säng. Jag sov en blåutdragbar soffa i mitt rum. "

Nu 17-åriga sångerskan har erkänt att han skulle älska att spela utarmade föräldralösaOliver Twist i en nyinspelning av 1966 års musikal Oliver! eftersom han kan identifiera sig med huvudpersonen.

"Vi hade inget i kylskåpet, förutom kanske pålägg för skola och makaroner och ost. Jag skulle älska att spela Oliver Twist ", sade han.



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?