2011-03-04 | 15:14:09

Justin ber om ursäkt till paparrazin och ler mot de istället!

Långfingret V. fred tecken - Tycker du om din Justin stygg eller snäll? Justin verkargottgöra sitt oförskämd gest genom att städa upp sin gärning!



Justin Bieber måste känna super ledsen för sitt dåliga beteende på hans födelsedag.Han spelade bra 2 mars genom att kasta upp en fred tecken till fansen - en dag efteratt han vänt bort paparazzi som följde honom när han gick en 17th B-day middagdagen med sin flickvän, Selena Gomez.


Den Biebs mådde så dåligt att han till och tog till Twitter för att förmedla hans ursäkt till sina fans. "hade en stor bday och i slutet av kvällen fick vi omges av likaledes och jagreagerade ett sätt jag vet bättre. Im sorry # killthemwithkindness, säger han tweeted."Det är inte alltid lätt men jag vet bättre än att reagera i ilska. livet har sina upp-ochnedgångar men killar u r alltid där 4 mig. Jag kommer att göra mina misstag men jag lovar att fortsätta att växa med er och prova att göra rt. "

BFFs och beliebers, tror du hans tweet och vänlig gest att kasta upp en fred tecken är tillräckligt bra ursäkter från Justin? Eller behöver han göra något mer uppriktig? Dela dina tankar med oss!

Justin2BBieber2BJustin2BBieber2BCatching2BFlight2BGXpJrtjQEJMl.jpgJustin2BBieber2BJustin2BBieber2BCatching2BFlight2BcNcLJEfzV-Yl.jpgJustin2BBieber2BJustin2BBieber2BCatching2BFlight2Bc6uGbHI8a_Ql.jpgJustin2BBieber2BJustin2BBieber2BCatching2BFlight2Bpyur-tJ_RHwl.jpg
SKIT SEXIG!



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?