2011-03-10 | 16:40:37

Johnny Depp: Mina barn älskar Justin Bieber och jag är en Belieber också


Johnny Depp är glad att erkänna att han är fångad Bieber Fever.

Skådespelarens barn är stora fans av den 17-åriga tonåring heartthrob, och nu Johnny's värmas till honom också.

"Justin Bieber är mycket viktigt för dem," Johnny, 47, avslöjade medan han främja nya film Rango Four Seasons Hotel i Los Angeles förra månaden.

"De gjorde mig till en Belieber, och jag ska så förbli."

The Hollywood hunk är pappa till Lily Rose, 11, och John Christopher, 8, med långsiktig partner Vanessa Paradis, 38.

Strax efter Johnny bekännelse, gick Justin Bieber i och avslöjade känslan är helt ömsesidigt.

"Jag är ett stort fan av dig jag ville komma och stödja er," Justin berättade sin nya vän.

"OK, vem är inte en Belieber nu?" Johnny svarade. "Är vi inte alla Beliebers?

"Hur ska jag förklara detta för min dotter?"

Källa:
nowmagazine.co.uk



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?