2011-03-02 | 20:27:37

"jag tar inte hem dåliga tjejer"

Bieber, 'I Don't Bring The Bad Girls Home'

Justin
Bieber intervju utdrag från Sirius The Morning Mash Up i morse. Behöver dumammas godkännande när du dejtar någon? Nej, men skulle jag ta inte hem en tjej om inte min mamma skulle godkänna. Du ta inte de dåliga flickorna hem till mamma. Har dusatte sig ner med mamma och göra det "blommor och bin" prata?

Nej, jag tror det är mer av en pappa prata. Har du alltid varit i äldre kvinnor? Jag håller på med kvinnor i allmänhet. Har din mamma har någon specialitet måltider som dugillar? Nej, min mamma inte laga mat. Hon är hemskt matlagning. Hon är hemskt,hemskt, hemskt matlagning. Men, min mormor kockar .. förhoppningsvis hon gör migostkaka ..

.. på min födelsedag. Har du någon som du ser upp till? Jag tror inte jag vill efterliknanågon karriär. Men bara ta olika bitar från olika personer. Definitivt Michael Jackson,nyligen har jag varit riktigt studerat Fred Astaire ..




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?