2011-03-26 | 14:45:18

interljuv med Rebecca black, Om Justin och Selena



Hatar det eller älskar det, är Rebecca Black ska ingenstans.
I själva verket har den före detta American Idol domaren Simon Cowell nått ut till henne. Ja .. hennes nasala röst på "fredag" suger, men videon fick över 50 miljoner visningar på bara 2 veckor.

Läs Rebecca Black samtalen Justin Bieber och Selena Gomez under intervjun med USmagazine

UsMagazine.com: Hur kunde detta hela?

Rebecca Svart: En av mina vänner hade gjort något liknande, så jag undersökt det, och jag hittade Ark vi ganska mycket hittade dem. Nästa sak jag visste att jag var i inspelningsstudion.

Oss: Din framgång tycktes komma över en natt. Hur känns det?

RB: Det är obeskrivligt. Jag är så överväldigad just nu med allt detta. Ja, det finns folk som älskar det, men det finns folk som hatar det. Jag känner mig så välsignad, men överväldigad.

Oss: Hur gör det du känner när folk kommer ut och säger sådana negativa saker om det?

RB: Jag vet inte ens titta på i längre, och om jag ser det, inte bry mig. Jag har gått igenom så mycket hat i mitt liv. Det stör inte mig längre.

Oss: Folk har varit elak utanför detta?

RB: Ja, innan det började, det fanns en massa människor som bara inte gillade mig. De var ganska öppna och uttrycksfulla om det. Jag är bara van vid hat.

Oss: Hur fick du över det, eller är du fortfarande slags itu med det?

RB: Nu har jag insett, att det är deras åsikt. Jag har min egen. De kan tycka vad de vill och så kan jag Som bara hjälper mig med det. Min mamma är min största fan. Hon är så stöttande, och hon brukade alltid säga att allt händer av en bra, positiv anledning.Dessa människor är de människor som har några liv sitter på en dator hela dagen funderar på vad jag ska säga.

Oss: Vad gör din pappa tycker om allt detta?

RB: Min pappa är min livvakt. Han är alltid så skyddande, och har alltid stött också. Han berättade just att göra det jag älskar att göra. Det kommer att bli haters, men låt dem inte ta dig ner.

Oss: Har du varit märkte när du går ut som folk igen dig?

RB: Ja. Jag har märkt att människor ibland ge mig konstiga blickar. De känner igen mig eller be om en bild eller autograf. Jag tycker det är bedårande.

Oss: Jag hör att Simon Cowell [före detta American Idol domaren] nått ut till dig!

RB: Ja. Vi satt någonstans i går, och tydligen Simon Cowell sagt att den som kan skapa så mycket kontrovers om en vecka är någon han vill träffa.

Oss: Har du satt upp det än?

RB: Jag tror att vi är i processen.

Oss: Vilka är några av er idoler?

RB: Katy Perry, Justin Bieber, Selena Gomez. Det är mina största musikaliska influenser, och jag älskar vad de har gjort med sina karriärer.

Oss: Är du redo att sälja ut Madison Square Garden som Justin Bieber?

RB: Ja. Du vet aldrig. Jag är redo. Jag har fått styrka. Jag har fått köra. Jag är redo för allt.

Oss: Så, vem är människorna i videon? Är de dina vänner?

RB: Japp, de är alla mina riktigt goda vänner. Vi går alla i samma skola.

Oss: Vad tycker din skola? Ska du göra det?

RB: Min skola är så stöder det hela. Jag är inte utför det i skolan, men de spelar min sång under lunchen.

Oss: Alla pojkvän eller är du för ung?

RB: Jag har haft pojkvänner, men jag har inte en för tillfället.

Oss: Har någonting verkligen chockad dig med detta, den här veckan? Kanske en av dina idoler nå ut eller tweeting om det?

RB: Att se Nick Jonas och Joe Jonas tweeting om det, tweeted Justin Bieber om det idag. Det är galet!

Oss: Wow, så du kommer att KVITTER dem tillbaka?

RB: Jag har inte riktigt fått chansen att tweet människor tillbaka. Jag twittrade Ryan Seacrest, eftersom han hjälpte mig ställa upp.

Oss: Låten finns på iTunes nu, så du måste göra en massa pengar!

RB: Jag tror att jag får 60% och Ark får 40%. Jag skänker pengar till min skola och Japan. Min skola är El Rancho stadgan verkligen där jag började fokusera på sång. Jag mår dåligt. Japan hände så nära mig, och jag känner att jag tar bort uppmärksamheten från det. Jag egentligen bara vill ge tillbaka.

Oss: Är du fortfarande möjlighet att vara en normal 13-årig?

RB: Jag har definitivt fått lite tid, knappt någon ändå. Jag är fortfarande bara en 13-årig som har bästa vänner, och jag fortfarande få umgås med dem och vara den jag var innan detta hände.

Oss: Kan du gå tillbaka till skolan? Gå tillbaka till någon normalitet?

RB: Jag skulle inte säga att jag kan vara normal i skolan längre. Folk känner igen mig så mycket mer. Människor som jag aldrig träffat förut säger hej till mig i hallarna. Jag har definitivt fått en mycket mer välkänd över min skola.


    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?