2011-03-09 | 10:08:19

Har Selena ändrat på Justin?

Justin Bieber har varit tillförordnad ut under de senaste veckorna. Tror du att hans relation med Selena har förändrat honom?



Justin Bieber kan vara en av de mest älskade tonårspojkar i Amerika, men han går dåligt? Under de senaste veckorna har vi sett honom börja att göra uppror mot paparazzi och hans fans. Har trycket av hans uppmärksammade förhållandet blivit för mycket för honom att hantera? 


Vi har sett Hollywood slår de ljusstarkaste stjärnorna barnet i tåget vrak över natten. Det är svårt för barn att växa upp i en miljö där de bara är omgivna av vuxna, pengar, droger och frestelser. För andra blir den ständiga kritiken av paparazzi för mycket för dem att bära. Bieber har stigit till toppen, men kan han hantera värmen? Sedan släppet av hans film och hans öppna förhållande med Selena Gomez, har den unga tonåring känsla varit börjar agera ut. Kolla Biebers senaste dåligt uppförande och berätta om du tycker att han ändrat! 

26 Februari 2011: Justin Bieber tillbringade en romantisk kväll med Selena Gomez på St Regis Hotel i Orange County, men var tydligen otrevlig mot fans som ville träffa pop sensation. Vi förstår han försökte ha en trevlig middag, men utan hans fan stöd han skulle vara någonstans.

1 mar 2011: På Justin födelsedag tillbringade han dagen shopping med Selena på Beverly Center, men den dagen var förstörd när båda tonåringar låta deras humör få det bästa av dem och blixtrade det likaledes fingret!

1 mar 2011: Justin och Selena gå in 7-11 och Justin attackerar en kvinna med en kamera. Han sköt in kameran så att hon inte kunde hålla tejpning honom. Vi vet att du vill ha avskildhet, men det är priset för berömmelse och dess ingen ursäkt för att få aggressiv.

4 mars 2011: Justin sparkar sin back-up dansaren i halsen som en del av våldsamma koreografi i hans turné i Storbritannien. Är han lindra instängd aggression?

8 Mars 2011: Vi vet alla Justin är en upptågsmakare, men tisdag morgon Justin beslutat att upptåg dem som betyder mest - sina fans. Han stal hans gitarristen Dan Kanter telefon och tweeted att han skulle vara lämnade, orsakar en tumult bland fans. Det är kul och ofarligt att dra ett skämt om vänner, men inte bråka med den hand som föder dig Bieber! 
Justin har försvarat sig på sin Twitter-konto att säga "hade en stor bday och i slutet av kvällen fick vi omges av likaledes och jag reagerade på ett sätt jag vet bättre. Im sorry # killthemwithkindness. "och sedan senare," det är inte alltid lätt men jag vet bättre än att reagera i ilska. livet har sina upp-och nedgångar men killar u r alltid där 4 mig. Jag kommer att göra mina misstag men jag lovar 2 fortsätta 2 växa med u och prova 2 do rt. "Men fans har pratat och definitivt se en förändring i Biebers personlighet och tror Selena kan vara att skylla. 

Justin fortsätter att vädja till fansen att han inte har förändrats, "Damen i butiken var paparazzi inte ett fan," Justin tweeted 3 mars. "Jag skulle aldrig behandlas illa mina fans. sjuka förändras aldrig. sjuk alltid vara densamma. # Ipromise. "Tror du honom?Tror du att ha en äldre flickvän har medfört att han känner ett behov av att agera ut för att visa sin mognad?




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?