2011-03-22 | 10:45:10

Ett fan som berättar hur de va att träffa Justin!

Igår kväll mig och mina vänner gick till Justins konsert (som var fantastiskt!) iManchester Storbritannien och vi stannade vid hans hotell för att se om vi kunde se honom. Det fanns cirka 30 tjejer som började ge upp och lämna tills det slutligen cirka 8av oss. Vi var stod på trappan försöker övertala väktaren

att berätta för honom till pop ner och han sade att det fanns något sätt att vi skulle få sehonom, sedan nästa sak vi visste att han var på väg ut i lobbyn bara för att se oss. Vifick bilder och kramar och han var härligt!

Robert Pattinson till E! Nätet om Justin Biebers "falska berättelse" om Rob berättade för honom hur du plocka upp kycklingar: "Jag har aldrig träffat den här killen. Jag sågdet också. Jag var som, "Du är verkligen känd, man, vad gör du? Du behöver inteanvända mig att hitta på historier!''Katy Perry var enligt uppgift utbuad av sin publik efter..

.. erbjuder sig att utföra en Justin Bieber sång Londons Hammersmith Apollo på fredagen, rapporterar The Mirror. Katy vädjade: "Justin är min och Russells adopterade son. Vi älskar honom innerligt. Inte boo honom, killar. Kom igen.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?