2011-03-15 | 14:00:03

Abigail Breslin har bieber fever

Abigail Breslin

Abigail Breslin
vill Justin Bieber göra ett framträdande i Zombieland 2.

Skådespelerskan - som träffade Baby sångaren när han gatecrashed en nyligen Rangopresskonferens - tycker att en "zombiefied" Bieber skulle göra för en intressant cameo iuppföljningen.

"Det var bara en riktigt kul, hysteriska scen," Breslin sade om Bill Murray överraskandeframträdande i den ursprungliga Zombieland. "De skulle ha för att få något riktigt, riktigtoväntade [till råga] ... Kanske Justin Bieber zombiefied!"

Breslin, 14, erkänner att hon ännu inte har hört om den planerade Zombielanduppföljaren går framåt.

"Jag vet inte riktigt vad som händer med det just nu men om det kom runt Jag skulle älska att spela Little Rock igen, sade hon.

Breslin avslöjade nyligen att hon fortfarande bor i samma lägenhet på Manhattan honväxte upp i med sin familj, som hon poäng med att hålla henne jordad.

"När jag inte filmar, jag kommer hem och jag måste tömma papperskorgen, matahundarna, ta ut hundarna, städa mitt rum, säger hon. "Min familj och vänner är allamycket positiva till vad jag gör. Men de tror inte det är så cool.
"



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?