2011-06-23 | 23:57:57

Visste du att...?

Justin älskar överraskande fans eftersom deras reaktioner är ovärderliga ...
precis ett år sedan idag Justin drog igång sin turné i Hartford, Connecticut
Justin älskar att springa runt utan skjorta
4 år sedan Justin sjunger s Chris Brown låt i vardagsrummet, nu Justin sjunger medChris Brown på scen.
"Jag ser en massa vackra flickor i publiken Vet ni vad jag tror att jag behöver komma lite närmare dig.?"-Justin
Justin: "Förra veckan var jag av misstag väntade i kö för två timmar för min egenautograf.
Justin önskar att han kunde vara den att plocka "One Less Lonely Girl" på hanskonserter. ; D
En miljon bitar av konfetti användes för var och en av Justin visar My World Tour.
Justin försökte en gång vegetarianism, men hävdade "Burger kallade mig" och så han då sluta. xD
Justin tycker att det skulle vara häftigt att skapa en spannmål och kallar det BieberFlakes.
Intervjuare: "Vad var det mest upproriska sak som du gjorde som ett barn" Justin: "Jagsa" nej "när Dora bad om hjälp."
Justin besättning tar inte upp okända samtal efter 12:00, eftersom de vet att det ärJustin.
Justins nästa album är verkligen viktigt för honom eftersom dess kommer bli riktigtComin från hjärtat
Annat än att utföra, säger Justin hans favorit sak att göra är att interagera med sina fans.
Justins nya album skulle kalla "Believe" och det skulle komma ut i november

Kort <3
Förlåt men jag har inte hunnit Översätta de så bra Men hoppas ni förstår ändå !




Postat av: ellenor

hej! jag bara undrade ifall ni söker fler bloggare här? ;) för jag skulle vara väldigt intresserad! haha.



ni har en grym blogg iallafall. ♥ kram!

2011-06-24 @ 11:36:14
URL: http://ellenorsfoto.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?