2011-06-11 | 21:13:58

Svar på Tal

Amanda: asså... vill inte vara taskig men jag kan väll säga min åsikt utan att någon kommenterar om det :P
när du skriver jag älskar selena så hoppar väll jag inte på dig och föresten så skrev jag inget dåligt om det?
Alla har sina åsikter :P

Postat av: Amanda

A men fan när ni har en blogg så får ni väl räkna me att folk kommenterar?! Speciellt när du ständigt ska ha elaka åsikter så får jag väl skydda den jag gillar?! Ingen gillar en blogg som trackar personen de handlar om, alla som läser denna blogg e beliebers o de vill att han ska ha de bra, kan du nt skriva nåt snällt om hans tjej nångång? menar inget taskigt säger bara min åsikt som du säger..

2011-06-12 @ 00:41:06
Postat av: Anonym

A men fan när ni har en blogg så får ni väl räkna me att folk kommenterar?! Speciellt när du ständigt ska ha elaka åsikter så får jag väl skydda den jag gillar?! Ingen gillar en blogg som trackar personen de handlar om, alla som läser denna blogg e beliebers o de vill att han ska ha de bra, kan du nt skriva nåt snällt om hans tjej nångång? menar inget taskigt säger bara min åsikt som du säger..

2011-06-12 @ 00:41:52

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?