2011-06-18 | 10:07:10

Svar på tal!

Nu tänker jag inte Bry mig om (Amanda) som tror att hon är en belieber ..?
jag tänker inte bry mig om vad andra tycker om bloggen (asså jag menar haterz)
och amanda om du tycker jag är en dålig belieber vf skulle du tro att jag skulle starta bloggen då??
Men alla som gillar bloggen tack så mycket ha en underbar sommarlov :D
We're A Huge Bieber Family<3
Och Maja : visst är han Het man blir fan galen<3
Och tack för den andra kommentaren <3 #BieberLove

Postat av: Amanda

Jag tror nt att jag e en belieber jag e de!? O du skriver bara dåliga saker om selena o han på din blogg o du säger att haters need 2 hate? DU ÄR en hater fattaru!? O jag har oxå en blogg men jag skriver snälla saker, LÄS DEN!!

2011-06-18 @ 13:04:04
URL: http://jbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror nt att jag e en belieber jag e de!? O du skriver bara dåliga saker om selena o han på din blogg o du säger att haters need 2 hate? DU ÄR en hater fattaru!? O jag har oxå en blogg men jag skriver snälla saker, LÄS DEN!!

Nej nt den bloggen skrev fel!!? Den här:

Justinisthaabest.blogg.se

2011-06-18 @ 13:05:08
Postat av: Anonym

Jag tror nt att jag e en belieber jag e de!? O du skriver bara dåliga saker om selena o han på din blogg o du säger att haters need 2 hate? DU ÄR en hater fattaru!? O jag har oxå en blogg men jag skriver snälla saker, LÄS DEN!!

Nej nt den bloggen skrev fel!!? Den här:

Justinisthaabest.blogg.se

2011-06-18 @ 13:05:10

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?