2011-06-12 | 21:50:14

Svar på Tal

viviii: Tack Så mycket för att någon iaf Stöttar oss för mitt hårda jobb asså jag bloggar ensam och jag hardet svårt för jag har så mycket som händer i livet :(
Tack så mycket För allt <3
uppskattar det
Ha en Bra Dag älskling <3

Postat av: E M E L I E ♥

sana förlåt att jag inte bloggar mycket, de är as mycket som händer i mitt liv, jag försöker men får inte så mycket tid till datan, och utan datan blir det ju lite svårt att blogga! förlåt sana verkligen förlåt!

men jag ska försöka, vilket jag redan gör men iallafall så alla vet jag har inte övergett er, det är bara hur mycket som helt som händer just nu! är mycket med mina vänner, familjen och självklart er beliebers men ni förstår att datan kommer efter familjen och vännerna de tror jag eran familj och era vänner också gör!

du gör ett grymt jobb sana, låt ingen klaga på dig, dumma mig som inte bloggar mycket, nästan inget alls känner mig jätte taskig!

men sana jag älskar dej gumman, och ingen ska va dum eller säga dumma saker till dig du är bäst gumman! <3

2011-06-12 @ 22:45:04
URL: http://bieberland.blogg.se/

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?