2011-06-12 | 22:57:21

sluta snälla!

alla beliebers, okej inte alla. 
VI HAR DENNA BLOGGEN FÖR ERAN SKULL! 
sana gör ett grymt jobb med denna blogg och jag själv har inte mycket tid till bloggen!
Jag bloggar knappt alls, och jag ber om urkäkt, men har inte mycket tid framför datan och på datan tillbringar jag mycket tid till att göra videos, musik, chatta, sprida glädje till alla mina underbara vänner!
Nu på sommaren är det grymt varmt och jag är ute nästan hela tiden drar in och äter och drar ut igen.
Och sana kanske också vill göra andra saker än att bara sitta vid datan, och ni klagar på henne?
jag fattar inte, hon skriver själv MIN ÅSIKT:.. klart och tydligt men då ska ni klaga på hennes åsikt!
Jag tycker inte det är så speciellt snällt gjort!
Och sana svarar på dom flesta kommentarerna, men kanske inte alla!
Nästa gång kanske det blir din kommentar?
SNÄLLA, JAG BER ER SLUTA!
jag tycker grymt synd om underbara sana att hon ska sitta och ta skit över sin egna åsikt, det är hennes ingen annans! Hon vill såklart också att justin ska må bra, men det är hennes åsikt inte eran!
Jag vill inte att ni ska vara sura, eller arga eller något sånt. Men tänkt efter är det värt att sitta och klaga på henne?
Hon har känslor, jag tror de känns innom henne i hennes hjärta när ni skriver sånt här!
snälla va glada ta reda på ditt liv, klaga inte på människor som gör sitt bästa!
JUSTIN SKULLE KNAPPAST BLI GLAD om han ser att beliebersarna sitter och klagar på varran!
han vill att belieberserna ska va en familj!
och om ni inte tycker om bloggen, fine alla tycker olika! 
men kommentera då inte taskiga saker, de känns i sana de kan jag lova!
läs inte bloggen om den är så dålig!
och tack till er alla som skriver snälla kommentarer!
älskar er allihopa, alla beliebers no matter what!
men sluta va sura!
puss på er alla! 
/emelie

Postat av: Anonym

haha, töntar!

skaffa er ett liv.

2011-06-13 @ 20:22:31

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?